News:


Pokročilé vyhledávání +

Videa shodující se s "tvorba komiksu"

757 zhlédnutí
Kategorie: Dokumenty
Hodnoceno 3
Přednáška o digitálním zpracování komiksu z Manga dílny uskutečněné 22.9.2012 v Praze. Přednášející: Veronika Sýkorová.
1109 zhlédnutí
Kategorie: Komedie
Hodnoceno 3
Prodej všeho druhu http://www.prodej-vykup.cz/ http://www.facebook.com/pages/Prodej-Vykupcz/122261441201537 Nabídka služeb -Vkládání inzerátů -Tvorba webu,E-shopu -Servis Výpočetní Techniky -Autoslužby Forman Ostrava -Likvidace autovraků zdarma
1734 zhlédnutí
Kategorie: Komedie
Hodnoceno 3
Kriminální komedii s prvky komiksu natočil režisér Oldřich Lipský (1970) | V kupé amerického expresu se usadí dr. James Porter, který převáží z Michaga do San Fernanda šek na milion dolarů, a začte se do komiksu. - O drahocenný šek začínají soupeřit dvě bandy gangsterů. Snědým hochům ze San Boniga velí José Manuel Antonio a bandu z Michaga vede otrlá Kate Draxlová. V městečku Springtownu si mezitím marně snaží získat respekt žáků učitel Georg Camel. Jako ňouma působí Georg i v redakci místního časopisu, kde se snaží uplatnit své verše. Netuší, že náhlý zájem, který mu projevuje půvabná redaktorka Sabrina, má vyvolat žárlivost kreslíře Henryho. Pak ale dojde k obratu. Porter, který nečekaně vystoupil ve Springtownu, zemře na prahu Camelova pokoje v penzionu afektované paní Harringtonové. Nevinný a naivní Georg je vtažen do souboje obou gangsterských band a je považován za vraha, zvláště když na něj po každém otevření dveří vypadne mrtvola. Sabrina si myslí, že Georg vraždí z lásky k ní, aby měla o čem psát. Harringtonová je přesvědčena, že Camel chce zničit pověst jejího domu. Poté, co se ocitne Georg v podzemních garážích, kde se obě bandy vzájemně vystřílí, je prohlášen hrdinou a od všech podezření očištěn. - Porter dočítá s uspokojením comics. Když však otevře dveře kupé, vypadne na něj mrtvý průvodčí.
1947 zhlédnutí
Hodnoceno 3
Pohádka / Komedie Česko / Bulharsko / Francie, 1996, 106 min Režie: Karel Smyczek Hudba: Jaroslav Uhlíř Hrají: Jiří Strach, Pavel Zedníček, Barbora Seidlová, Arnošt Goldflam, Ladislav Gerendáš, Jaroslav Sypal, Josef Karlík, Vladimír Javorský, Karel Smyczek, Petr Brukner, Jan Hraběta, Jan Bonaventura, Bořivoj Penc, Jaroslava Kretschmerová, Ljuba Krbová, Naďa Konvalinková, Miroslav Táborský, Jiří Pecha, Oldřich Navrátil, Jiří Lábus, Marián Labuda st., Josef Kubíček, Otmar Brancuzský, Antonín Bubeník, Barbora Srncová, Zdeněk Vronský, Zdeněk Svěrák, Jakub Hladík, Tomáš Staněk, Johan Kolínský, Petr Smyczek, Jan Müller Za lesy hlubokými a kopci oblými se rozkládá půvabná česká kotlina. Kromě obyvatel počestných a pracovitých tu ale bydlí také loupežníci. Nejhorší z nich, starý raubíř Lotrando, si pro samé obírání pocestných málem ani nevšiml, že mu z jeho syna vyrostl pěkný, ale nevzdělaný mladík. Pošle proto mladého Lotranda do kláštera, aby se mu tam dostalo řádného vychování. Z chlapce, který dosud rostl jako dříví v lese, se mezi mnichy stane jemný mladý muž. Jako poslušný syn pak svému umírajícímu otci slíbí, že řádně převezme jeho řemeslo. Když se duše starého arcilotra konečně odebere do pekla, nastanou mladému Lotrandovi těžké chvíle: jako slušně vychovaný člověk není schopen obrat ani toho nejobyčejnějšího kupčíka. Ještěže potká drvoštěpa Drnce, který se s ním rozdělí o kus chleba s tvarohem... S fortelným dřevorubcem Drncem se Lotrando dostane také do daleké Solimánie. Tam už dlouhou dobu shánějí pravého studovaného doktora. Člověka, který má před jménem lékařskou slabiku "Dr.". Jedině takový muž prý - alespoň podle světaznalého cesťáka pana Lustiga - by mohl vyléčit jejich stonavou princeznu Zubejdu, nad níž se sultánovi Solimánovi bolestně svírá jeho široké otcovské srdce. Jenže drvoštěp Drnec, přestože má u jména hned dvě slabiky "dr.", o opravdické medicíně nic neví a nad hlavami vážených hostů z Čech se začnou stahovat černé mraky. Princezna však projeví nečekaný zájem jak o pěkného drvoštěpova pomocníka, tak i o přitažlivý zvyk, podle něhož si zamilovaný muž bere za manželku pouze jednu vyvolenou ženu. V sultánově paláci je naštěstí také hodná krajanka La Mad, která dobře ví, co vlastně Zubejdě schází:...
1488 zhlédnutí
Kategorie: Dokumenty
Hodnoceno 3
Konzumní děti - celý dokument o reklamě, médiích a obchodní manipulaci Reklamou se rozumí oznámení, předvedení či jiná prezentace šířené zejména komunikačními médii, mající za cíl podporu podnikatelské činnosti, zejména podporu spotřeby nebo prodeje zboží, výstavby, pronájmu nebo prodeje nemovitostí, prodeje nebo využití práv nebo závazků, podporu poskytování služeb, propagaci ochranné známky. Reklama především nesmí být klamavá, skrytá, podprahová či v rozporu s dobrými mravy. Nesmí podporovat chování poškozující zdraví nebo ohrožující bezpečnost osob nebo majetku, jakož i jednání poškozující zájmy na ochranu životního prostředí. Nesmí propagovat výrobky či služby, které jsou zakázané. Zvláštní podmínky se vztahují na reklamu uvádějící zvláštní nabídku, reklamu zaměřenou na mládež do 18 let, reklamu na tabákové výrobky, alkoholické nápoje, léčiva, zdravotnické prostředky, potraviny, kojeneckou výživu, prostředky na ochranu rostlin, střelné zbraně a střelivo a pohřebnictví. Reklamní psychologiePsychologie reklamy je disciplína aplikované psychologie, která se věnuje působení reklamy na člověka. Poznatky z této oblasti jsou využívány firmami k ovlivnění lidí tak, aby se stali jejich zákazníky. Tento obor je úzce spjat s obory Public Relations a marketingem, prolíná se i s psychologií umění. Reklama plní tři základní funkce: Informuje, přesvědčuje a prodává. Psychologie reklamy zkoumá psychické procesy v člověku, které vedou k vyvolání žádoucího efektu, zejména nákupního chování. V tržním hospodářství je reklama nezbytnou součástí ekonomiky. Aktuální výzkumy v zemích EU prokazují, že lidé reklamu chápou jako nedílnou součást svých potřeb a práv. Součástí psychologie reklamy jsou psychologická témata: Paměť a zapomínání Učení Motivace Význam emocí pro reklamu Smyslová psychologie (působení skrze všechny smysly) Sociokulturní rozdíly vnímání a zvyklostí Specifika vlivu různorodých médií Výzkum v oblasti reklamy používá tyto metody: sledování činnosti mozku pomocí magnetické rezonance, sledování pozornosti pomocí oční kamery, cílené experimenty s pokusnými osobami a pozorování; méně efektivní avšak používané jsou dotazování a skupinové rozhovory. Reklamního psychologa obvykle...
826 zhlédnutí
Hodnoceno 3
pohádka ČST Praha z roku 1988 (Pozn.: Tak tato pohádka je skutečně perla /dokonce i na ČSFD dostala vysoké hodnocení, což je při naladění tamní společnosti zázrak/. Ostatně pohlédnete-li na scénáristovo jméno, určitě vás nepřekvapí, že máme co do činění s vtipnou, nápaditou a moudrou moderní pohádkou. Miloš Kratochvíl je scénáristicky podepsán pod takovými televizními pohádkovými skvosty, jako jsou Taneček pes dvě pekla /1982/ nebo A co ten ruksak, králi? /1985/ a jako textař se kromě první jmenované podílel i na další televizní pohádkové klasice /O nosaté čarodjnici (1984), Jak se tančí brumbambule (1985), Jak se mele babí hněv (1986), cyklus O čarovné Laskonce (1989)/. Psal nejen pro děti, ale i pro dospělé čtenáře, nicméně právě tvorba pro děti ho učinila známým. Když k tomu připočteme melodickou, dobře zapamatovatelnou hudbu Vítězslava Hádla, je jasné, že nás čeká i nějaká ta pěkná písnička /autor textů sice v titulcích není uveden, ale dovolil jsem si vzhledem k výše napsanému předpokládat, že jsou opět dílem spisovatele, scénáristy a textaře Kratochvíla/. Tato pohádka je taková koncentrovaná stará známá moudrost o tom, že není podstatné, co nosí člověk na sobě, ale co nosí v sobě /tzn. jaký je doopravdy/, ovšem podaná velice originální, nenásilnou, vtipnou formou. Člověk prostě musí obdivovat, kolik humoru se autorovi podařilo vložit do necelé hodiny /to je skoro na dvě takové inscenace/ a jak je ten humor nápaditý. Ať už jde o komiku slovní /národnost: čert, salon jehlas-pichas, kalhoty starostasky, řeč hogo fogo, dělení na třetiny atd./ či situační /porada lhotské rady, párající krejčí, netopýr-vysílačka, přecházení nemoci, rvačka atd./. Sečteno a podtrženo, pohádka je chytrá, vtipná, má švih. Jen kdyby ji častěji reprízovali /jednou za osm let je pohrdání takovým klenotem/. Pavel Trávníček se v roli čerta-moderátora, absolventa skutečně vyřádil, zahrál ho úžasným způsobem. Mimochodem, tomu říkám věčný student: čerstvý absolvent a už má prošedivělé vlasy :-). Ostatní role jsou také kvalitně obsazené a zahrané, což samozřejmě spolu s výborným scénářem tvoří základ kvalitního díla. Starostovu dceru Emilku ztvárnila Markéta Zmožková /dnes Zahradníková/, která nejznámější roli své krátké herecké kariéry,...
1174 zhlédnutí
Hodnoceno 3
A Ballad About Green Wood 11 minutes, color, 1983 The Club of the Laid Off 25 minutes, color, 1989 The Design 6 minutes, color, , 1981 Disc Jockey 10 minutes, color, 1980 The Last Theft 21 minutes, color, 1987 The Pied Piper of Hamelin 55 minutes, color, 1985 Riddles For a Candy 8 minutes, color, 1978 The Vanished World of Gloves 16 minutes, color, 1982 Jiří Barta se narodil v Praze a s tímto městem jsou spjaty všechny významné kapitoly jeho života. Od dětství ho přitahovala výtvarná tvorba. V roce 1969 začal studovat na VŠUP v Praze, obor filmová a televizní grafika. V téže době ho pod vlivem školního prostředí začala zajímat i animace a v omezené míře si ji vyzkoušel. První animovaný film nicméně natočil až v roce 1978 ve Studiu Jiřího Trnky. Po výtvarné i animační stránce ho vedle Jana Švankmajera ovlivnil i Rus Jurij Norštejn a výborný estonský animátor Priit Pärn. Svoji profesní budoucnost definitivně spojil se Studiem Jiřího Trnky a v 80. letech zde natočil několik vynikajících snímků, za něž získal řadu festivalových ocenění. Jeho jméno se v oblasti animovaného filmu stalo pojmem. Prvním výrazným počinem byl ZANIKLÝ SVĚT RUKAVIC, animovaná parafráze skutečných filmových dějin. Po něm následovala patrně nejlepší Bartova práce KRYSAŘ na motivy středověké německé legendy o bohatém a hříšném hanzovním městě Hammeln, které ztrestá potulný krysař. Následovala temná groteska POSLEDNÍ LUP o potrestané chamtivosti a výčet špičkových děl končí alegorie KLUB ODLOŽENÝCH. Vedle vlastních animovaných filmů se podílel rovněž na výtvarném řešení filmu Věry Chytilové VLČÍ BOUDA. Práce Jiřího Barty charakterizují neobvyklá výtvarná řešení, pečlivý výběr hudebních motivů, poetický a přitom dramaticky výrazný styl. Od 80. let je považován za mistra autorské animované tvorby a vedle Jana Švankmajera za nejvýraznější osobnost druhé generace českých animátorů. Příchod tržního hospodářství počátkem 90. let nicméně znamenal rozpad financování a tím i výroby československé animované tvorby. Ukončení podpory ze strany státu znamenalo pro český animovaný film větší překážku než existence cenzury a byrokratické řízení v předlistopadových dobách. Pro Bartovou vyhraněnou tvůrčí osobnost bylo obtížné přizpůsobit se...
RSS
Top UK Bookmakers b.betroll.co.uk betfair
How to get bonus http://l.betroll.co.uk/ LB